Lento MH 370 Kuala Lumpur- Beijing 3 / 2014
Posted: Fri Mar 14, 2014 3:18 pm
http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... Flight_370
Malaysia Airlines Flight 370 (MH370/MAS370), also marketed as China Southern Airlines flight 748 (CZ748) through a codeshare, was a scheduled passenger flight from Kuala Lumpur, Malaysia, to Beijing, China. On 8 March 2014, the Boeing 777-200ER aircraft operated by Malaysia Airlines disappeared in flight with 227 passengers on board from 15 countries, most of whom were Chinese, and 12 crew members. The aircraft last made contact with air traffic control less than an hour after take-off.
A joint search-and-rescue effort covering an area of 27,000 square nautical miles (93,000 square kilometres; 36,000 square miles) in the Strait of Malacca and the South China Sea[1][2] is being conducted by more than 12 countries. Vietnam briefly reduced its efforts on 11 March, but the search area continued to expand and searchers began to look for evidence on land. On 12 March, authorities also began to search the Andaman Sea, northwest of the Strait of Malacca.[
Two passengers boarded the aircraft using stolen passports, which initially raised concerns of a terrorist plot,[7] but Malaysian police subsequently identified both passengers saying they were unlikely to be terrorists
There have been a number of false leads.[9] US officials have said they expect the search to be extended to the Indian Ocean,[10][11] as their investigators have reviewed the possibility that the aircraft headed west back across the Malay Peninsula and remained capable of flying for another four hours after first disappearing from radar
http://fi.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... _lento_370
Malaysia Airlinesin lento 370 (MH370/MAS370), lensi myös Codeshare-tunnuksella China Southern Airlinesin lento 748 (CZ748/CSN748) oli Malaysia Airlinesin matkustajalento Kuala Lumpurista, Malesiasta Pekingiin, Kiinaan 8. maaliskuuta 2014. Yhteys lentokoneeseen katosi 8. maaliskuuta noin kello 1:30 Malesian aikaa. Se oli lähtenyt Kuala Lumpurista klo 0:41 ja sen oli määrä saapua Pekingiin klo 6:30. Lentokoneessa on 227 matkustajaa sekä 12 miehistön jäsentä. Suurin osa matkustajista on kansalaisuudeltaan kiinalaisia. Joukossa ei ollut suomalaisia.[1] Meressä havaitun öljyn vuoksi koneen on epäilty syöksyneen mereen, mutta hylkyä ei ole löydetty. Erikoista onnettomuudessa on, että lennonjohtoon ei otettu yhteyttä ongelmiin liittyen.[2]
Ainakin kahden matkustajaluettelossa olleen henkilön passit oli varastettu, eivätkä he olleet lentokoneessa. Malesia tutkii myös mahdollisuutta terrorismiin.[3]
Lentoyhtiön toimitusjohtajan mukaan turmakoneen siivenkärki oli katkennut vuonna 2012, ja noin metri kärkeä oli repeytynyt. Kone kuitenkin korjattiin lentokuntoon, ja se sai luvan lentoihin.[4] Mahdollisesti viidellä matkustajalla oli varastettu tai väärennetty passi.[5]
Malesian hallitus on pyytänyt kansainvälistä apua turman tutkimiseksi. Useat eri valtiot ovat lähettäneet apua alueelle. Kaikki näistä valtioista lähettivät yhteensä 34 lentokonetta ja 40 laivaa tutkinta-alueelle. Sekä Intia että Qatar tarjosivat apua, ja Ranskan lentoturmien tutkintaan erikoistunut virasto, Bureau d’Enquêtes et d’Analyses pour la Sécurité de l’Aviation Civile (BEA), tarjoutui auttamaan vedenalaisissa tutkimuksissa ja osien talteenotossa.
Koneen takaisin kääntyminen
Malesian armeijan lähteiden mukaan koneesta saatiin tutkahavaintoja sen jälkeen, kun se katosi lennonjohtajien tutkista. [6] Se muutti oletettavasti kurssia Kota Bharun jälkeen, ja lisäksi laski korkeutta. [6] On mahdollista, että kone siis päätyi Malakansalmeen, eikä Etelä-Kiinan mereen. [6] Sittemmin koneen etsintöjä laajennettiin myöskin Malakansalmeen. Teoriaa vahvistaa se, että myös siviililennonjohtajien mukaan kone saattoi vaihtaa kurssia juuri ennen kuin katosi tutkasta, ja se, että koneesta ei ainakaan vielä ole löydetty mitään Etelä-Kiinan merestä. Lentokoneen toisiotutkalähetin ei ollut päällä, joten se ei näkynyt siviililennonjohdolle. Turmakone myös matkasi sotilaslähteiden mukaan vielä 500 kilometriä Malakansalmeen viimeisen yhteydenoton jälkeen. [6]
Ylemmässä linkissä tämän hetken tiedon mukainen tilanne.
https://maps.google.fi/maps?q=andamaani ... fi&t=h&z=5
Linkissä Andamaanien ja Nikobaarien saarialue , josta tutkaan on jotain tarttunut.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -live.html
Linkissä viimeisimpiä uutisia.
http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370/
Kakkosnelosen tiedot ko. koneesta.
Aikamonen mysteeri tästä on tullut. Ensin löytyi koneen osa , joka ei sittemmin sopinut ko. koneeseen.
Sitten kiinalaiset löysivät 3 koneenkappaletta muistuttavaa satelliitilla.
On puhuttu kurssinmuutksesta takaisinpäin. On huhuja , että kone olisi laskeutunut Afrikkaan.
Jenkkien mukaan kone olisi voitu paikallistaa Andamaanien yllä. tai Nikobaarien. ( Siellä voi tupakoida sisällä. )
Varmaan tänään uutta tietoa tai kone löytyy. Yleensä etsittävä löytyy heti sen jälkeen , kun olen tehnyt siitä avauksen.
Malaysia Airlines Flight 370 (MH370/MAS370), also marketed as China Southern Airlines flight 748 (CZ748) through a codeshare, was a scheduled passenger flight from Kuala Lumpur, Malaysia, to Beijing, China. On 8 March 2014, the Boeing 777-200ER aircraft operated by Malaysia Airlines disappeared in flight with 227 passengers on board from 15 countries, most of whom were Chinese, and 12 crew members. The aircraft last made contact with air traffic control less than an hour after take-off.
A joint search-and-rescue effort covering an area of 27,000 square nautical miles (93,000 square kilometres; 36,000 square miles) in the Strait of Malacca and the South China Sea[1][2] is being conducted by more than 12 countries. Vietnam briefly reduced its efforts on 11 March, but the search area continued to expand and searchers began to look for evidence on land. On 12 March, authorities also began to search the Andaman Sea, northwest of the Strait of Malacca.[
Two passengers boarded the aircraft using stolen passports, which initially raised concerns of a terrorist plot,[7] but Malaysian police subsequently identified both passengers saying they were unlikely to be terrorists
There have been a number of false leads.[9] US officials have said they expect the search to be extended to the Indian Ocean,[10][11] as their investigators have reviewed the possibility that the aircraft headed west back across the Malay Peninsula and remained capable of flying for another four hours after first disappearing from radar
http://fi.wikipedia.org/wiki/Malaysia_A ... _lento_370
Malaysia Airlinesin lento 370 (MH370/MAS370), lensi myös Codeshare-tunnuksella China Southern Airlinesin lento 748 (CZ748/CSN748) oli Malaysia Airlinesin matkustajalento Kuala Lumpurista, Malesiasta Pekingiin, Kiinaan 8. maaliskuuta 2014. Yhteys lentokoneeseen katosi 8. maaliskuuta noin kello 1:30 Malesian aikaa. Se oli lähtenyt Kuala Lumpurista klo 0:41 ja sen oli määrä saapua Pekingiin klo 6:30. Lentokoneessa on 227 matkustajaa sekä 12 miehistön jäsentä. Suurin osa matkustajista on kansalaisuudeltaan kiinalaisia. Joukossa ei ollut suomalaisia.[1] Meressä havaitun öljyn vuoksi koneen on epäilty syöksyneen mereen, mutta hylkyä ei ole löydetty. Erikoista onnettomuudessa on, että lennonjohtoon ei otettu yhteyttä ongelmiin liittyen.[2]
Ainakin kahden matkustajaluettelossa olleen henkilön passit oli varastettu, eivätkä he olleet lentokoneessa. Malesia tutkii myös mahdollisuutta terrorismiin.[3]
Lentoyhtiön toimitusjohtajan mukaan turmakoneen siivenkärki oli katkennut vuonna 2012, ja noin metri kärkeä oli repeytynyt. Kone kuitenkin korjattiin lentokuntoon, ja se sai luvan lentoihin.[4] Mahdollisesti viidellä matkustajalla oli varastettu tai väärennetty passi.[5]
Malesian hallitus on pyytänyt kansainvälistä apua turman tutkimiseksi. Useat eri valtiot ovat lähettäneet apua alueelle. Kaikki näistä valtioista lähettivät yhteensä 34 lentokonetta ja 40 laivaa tutkinta-alueelle. Sekä Intia että Qatar tarjosivat apua, ja Ranskan lentoturmien tutkintaan erikoistunut virasto, Bureau d’Enquêtes et d’Analyses pour la Sécurité de l’Aviation Civile (BEA), tarjoutui auttamaan vedenalaisissa tutkimuksissa ja osien talteenotossa.
Koneen takaisin kääntyminen
Malesian armeijan lähteiden mukaan koneesta saatiin tutkahavaintoja sen jälkeen, kun se katosi lennonjohtajien tutkista. [6] Se muutti oletettavasti kurssia Kota Bharun jälkeen, ja lisäksi laski korkeutta. [6] On mahdollista, että kone siis päätyi Malakansalmeen, eikä Etelä-Kiinan mereen. [6] Sittemmin koneen etsintöjä laajennettiin myöskin Malakansalmeen. Teoriaa vahvistaa se, että myös siviililennonjohtajien mukaan kone saattoi vaihtaa kurssia juuri ennen kuin katosi tutkasta, ja se, että koneesta ei ainakaan vielä ole löydetty mitään Etelä-Kiinan merestä. Lentokoneen toisiotutkalähetin ei ollut päällä, joten se ei näkynyt siviililennonjohdolle. Turmakone myös matkasi sotilaslähteiden mukaan vielä 500 kilometriä Malakansalmeen viimeisen yhteydenoton jälkeen. [6]
Ylemmässä linkissä tämän hetken tiedon mukainen tilanne.
https://maps.google.fi/maps?q=andamaani ... fi&t=h&z=5
Linkissä Andamaanien ja Nikobaarien saarialue , josta tutkaan on jotain tarttunut.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... -live.html
Linkissä viimeisimpiä uutisia.
http://www.flightradar24.com/data/flights/mh370/
Kakkosnelosen tiedot ko. koneesta.
Aikamonen mysteeri tästä on tullut. Ensin löytyi koneen osa , joka ei sittemmin sopinut ko. koneeseen.
Sitten kiinalaiset löysivät 3 koneenkappaletta muistuttavaa satelliitilla.
On puhuttu kurssinmuutksesta takaisinpäin. On huhuja , että kone olisi laskeutunut Afrikkaan.
Jenkkien mukaan kone olisi voitu paikallistaa Andamaanien yllä. tai Nikobaarien. ( Siellä voi tupakoida sisällä. )
Varmaan tänään uutta tietoa tai kone löytyy. Yleensä etsittävä löytyy heti sen jälkeen , kun olen tehnyt siitä avauksen.