Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Poliisin etsimät kadonneet henkilöt
Post Reply
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by härkä »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008305567.html
Missä on 22-vuotias Karoliina? Poliisi pyytää vihjeitä
Karoliina Lehtonen katosi aiemmin tällä viikolla Helsingissä.

Karoliina Lehtonen on poliisin mukaan kadonnut kotoaan Helsingin Pikku Huopalahdesta tiistaina 28.9. noin kello 5 aamulla.

22-vuotias Lehtonen on 172 senttiä pitkä ja erittäin hoikka. Katoamishetkellä hänellä on ollut yllään vaaleanruskea poolopaita ja maastokuvioiset legginssit sekä jalassaan karvareunuskengät. Lehtonen on katoamisensa jälkeen liikkunut ainakin Pikku Huopalahden alueella ja merenrannan lähettyvillä.

Poliisi pyytää ilmoittamaan hätänumeroon 112, mikäli Karoliina Lehtosesta tehdään akuutteja havaintoja. Mahdolliset vihjeet Lehtosen liikkeistä tai olinpaikasta katoamisen jälkeen pyydetään ilmoittamaan sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Asiassa ei epäillä rikosta.
Image
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by härkä »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008305730.html
Kadonneen Karoliinan miesystävä tekee omia etsintöjään – ”Olen yrittänyt tehdä kaiken, mistä voi olla jotain apua”
Karoliina Lehtonen katosi aiemmin tällä viikolla Helsingissä.

HELSINGIN Pikku Huopalahdesta kadonneen Karoliina Lehtosen etsintä jatkuu. 22-vuotias nainen katosi poliisin mukaan kotoaan tiistaiaamuna 28.9. noin kello viiden aikoihin. Lehtosen miesystävä Christian kertoo naisen takin ja repun löytyneen Toimelan siirtolapuutarhan lähistöltä paria tuntia myöhemmin.
– Sen jälkeen hänestä on tehty joitain havaintoja, muttei mitään varmaa.

Poliisi on Christianin mukaan etsinyt nuorta naista koirien ja dronejen avulla, mutta toistaiseksi tuloksetta. Lehtonen on liikkunut katoamisensa jälkeen ainakin Pikku Huopalahden alueella ja merenrannan lähettyvillä. Asiassa ei epäillä poliisin mukaan rikosta.

LEHTOSEN lähipiirille tilanne on erittäin raskas, ja huoli hänen tilanteestaan on ollut viime päivinä koko ajan läsnä. Christian kertoo keränneensä vihjeitä naisen olinpaikasta sosiaalisen median avulla.
– Olen pistänyt myös näkyviin paikkoihin ilmoituksia, joissa on hänen kuvansa. Olemme hänen isänsä kanssa käyneet ajelemassa lähiympäristössä. Sen isompaa etsintäpartiota emme ole kasanneet, kun emme tiedä yhtään mistä etsiä. Olen yrittänyt tehdä kaiken, mistä voi olla jotain apua.
Itsensä kiireisenä pitäminen on auttanut viime päivinä eteenpäin.
– Minulle tulee huonompi olo siitä, jos murjotan kotona enkä tee mitään. Ajelen mieluummin sähköskootterilla lähialueella, missä hän voisi olla.
– Olimme eilen hänen isänsä kanssa pari tuntia ajelemassa ja passissa muutamassa paikassa, missä hänet on mahdollisesti nähty. Hänelläkin on parempi mieli, kun on jotain tehtävää, mistä voi olla apua, Christian jatkaa.

MIESYSTÄVÄ on etsinyt Karoliinaa päivittäin useita tunteja. Mukana on ollut myös kaverin jäljestyskoira, joka sai naisesta keskiviikkona vainun.
– Lähdimme kiertämään Pikku Huopalahtea, ja siinä vaiheessa kun olimme koiran kanssa lahden kärjessä, lähti se viemään meitä Tilkantorin läpi läheiseen parkkihalliin ruutuun numero 3, ja merkkasi paikan.
Christian ilmoitti havaintonsa poliisille. Valvontakamerakuva on kuitenkin ollut liian huonolaatuista, että siitä olisi saanut selvää.
– Olen itse ajatellut pyytää sitä katsottavaksi, tunnistan kyllä Karoliinan eleistä ja liikkeistä varmasti.
CHRISTIAN toivoo Karoliinan löytyvän mahdollisimman pian. Hän uskoo poliisin julkaiseman tiedotteen ja mediahuomion lisäävän havaintojen määrää.
– Täytyy nyt keskittyä siihen, että Karoliina löytyisi.

22-vuotias Lehtonen on 172 senttiä pitkä ja erittäin hoikka. Katoamishetkellä hänellä on ollut yllään vaaleanruskea poolopaita ja maastokuvioiset legginssit sekä jalassaan karvareunuskengät. Lehtonen on miesystävän mukaan pelokas ja saattaa vältellä ihmisiä.
Poliisi pyytää ilmoittamaan hätänumeroon 112, mikäli Karoliina Lehtosesta tehdään akuutteja havaintoja. Mahdolliset vihjeet Lehtosen liikkeistä tai olinpaikasta katoamisen jälkeen pyydetään ilmoittamaan sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by härkä »

https://www.murha.info/rikosfoorumi/vie ... 2&start=75
Re: Karoliina Lehtonen, 22, kateissa Helsingin Pikku-Huopalahdesta 28.9.2021
Viesti Kirjoittaja SuomenColumbo » Su Loka 03, 2021 6:14 am

Sen miesystävä on nyt avautunut somessa.
Teksti meni näin;

"Avaan nyt hieman tätä paskamyrskyn aiheuttanutta tilannetta.
Ennen ensinmäisen ilmoituksen julkaisua keskustelin sillä hetkellä etsintää johtavan poliisin kenttäjohtajan kanssa ja sain luvan ilmoitukseen minkä lisäksi poliisin piti julkaista asiasta tiedote(mitä ei syystä tai toisesta tapahpanut).
Katoamis ilmoitus tehtiin keskiviikkona, torstaina puhuin varsinaisen tutkijan kanssa joka myös lupasi laitaa poliisi tiedotteen ulos asap(tämäkään asia ei syystä tai toisesta hoitunut sovitusti).
Molemmat ilmoitukset tehdessäni olin siinä uskossa että poliisi hoitaa oman osuutensa ja itse teen samalla kaiken Karoliinan löytämiseksi.
Minua on asian tiimoilta syytetty monin tavoin ja osittain todella kuvottavin sanankääntein ja syytetty agressiivisesta kommentoinnista.
Ottakaa huomioon kaikki aika minkä käytän turhiin syytöksiin puollustautumiseen on pois tärkeimmästä eli Karoliinan etsimisestä.
Esitin kaikki mahdolliset käytettävissä olevat todisteet jotka some sankarit olivat väitetysti todenneet valheeksi lisäksi ainakin purre on syyllistynyt törkeään kunnianloukkaukseen mistä tullaan tekemään rikosilmoitus.
Toivon että kaikki ne vitun kusipäät jotka ovat esittäneet perusteettomia syytöksiä katsoisivat peiliin ja vaikka vaihteeksi olisi hiljaa jos ei ole asiaan liittyviä vihjeitä.
Asia on lehdissä siitä syystä että otin itse kontaktin lehdistöön eilen illalla ja Karoliinan isän kanssa hoidettiin asia Kahdestaan.
EDIT!
Koska olen tekemässä rikosilmoitus purren eilisestä julkaisusta suosittelen kommentoija miettimään tarkkaan mitä julkisesti kirjoittaa.
Menee helposti useampi ilmoitus samalla kertaa"


Poiminta Minfosta.
Miesystävä joutunut tiettyyn valoon somessa jossain. ( En viitsi hakea missä ? )
Kyllähän mies / poika ystävää usein alkuun yleisellä tasolla epäillään.
Pitäisi kyllä harkita, mitä sitä kuitenkin kirjoittaa.

Englannissa on muuten hiljattain annettu ensimmäinen ehdoton vankeustuomio solvaamisesta somessa.
Kyse oli rasistisesta kirjoituksesta kirjoittajan itse kannattaman joukkueen pejaajaa kohtaan.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
itäviitta
Posts: 579
Joined: Wed Dec 14, 2011 6:30 pm
Location: Vesistö

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by itäviitta »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008306373.html
Naisen ruumis nostettiin vedestä Helsingin Pikku Huopa­lahdessa
Helsingin poliisi jatkaa kuolemansyyntutkintaa.

Helsingin poliisi kertoo, että Helsingin Pikku Huopalahdessa vedestä on löytynyt naisen ruumis.
Poliisi jatkaa kuolemansyyntutkintaa. Asiasta ei tiedoteta tällä hetkellä enempää.

Poliisi ei ota kantaa, onko vedestä löytynyt vainaja Pikku Huopalahdesta viime tiistaina kadonnut 22-vuotias nainen.
– On liian aikaista sanoa tässä vaiheessa, Helsingin poliisista kommentoidaan.
Kierrä minut rannan puolelta
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by härkä »

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3502 ... fd3de769c7
Helsingissä kadonnut 22-vuotias nainen löytyi kuolleena Pikku Huopalahdesta
Poliisi sai sunnuntaiaamuna ilmoituksen ruumiista Helsingin Pikku Huopalahdessa.

Iltalehti uutisoi sunnuntaina aamupäivällä, että Helsingin Pikku Huopalahdesta on löytynyt ruumis.
Poliisi tiedotti kello 12.48, että kyseessä on 22-vuotias nainen, jonka katoamisesta uutisoitiin lauantaina. Nainen oli ilmoitettu kadonneeksi tiistaina 28. syyskuuta, jolloin hänet oli nähty viimeisen kerran.

– Poliisi sai sunnuntaiaamuna ilmoituksen ruumiista vedessä Pikku Huopalahdessa Paciuksenkadun maantiesillan kohdalla, Helsingin poliisi kertoo tiedotteessaan.
– Ruumislöydön teki sivullinen.
Poliisi totesi, että kyseessä on kadonneeksi ilmoitettu nainen.

Ei rikosta
Asiassa ei epäillä rikosta.
– Poliisi jatkaa asian selvittämistä kuolemansyyn tutkintana eikä näin ollen tiedota asiasta enempää.

Poliisi kiittää kansalaisia valppaudesta ja vihjeiden toimittamisesta.
Pikku Huopalahti sijaitsee Länsi-Helsingissä. Pikku Huopalahden rantaa kiertävä tie on suosittu ulkoilureitti.


https://www.google.com/maps/place/Paciu ... 24.8980746
Linkissä mainittu silta.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
Seeking
Posts: 525
Joined: Wed Feb 24, 2016 2:46 pm

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by Seeking »

Arvasin tuon, kun olin siellä koiran kanssa aamulla suorittamassa etsintää ja poliisilla oli operaatio sillan alla, eikä siitä kohti saanut kulkea. :( .
Pk_etsijä
Posts: 339
Joined: Wed Nov 23, 2016 10:06 pm

Re: Karoliina Lehtonen 28.9.21 HKI Pikku-Huopalahti

Post by Pk_etsijä »

Osanottomme meni myös omaisille. Oltiin tänään aamupäivällä 11 maissa lähdössä venekaluston kanssa kohti huopalahtea, kun tieto tuli että oli löytynyt sivullisen toimesta..Ikävää taas aivan liian nuori tapaus..
Post Reply