Eila Kokkonen, 38 v., katosi Ilomantsissa 1980

Selviämättä jääneet katoamistapaukset
Kukkahattusetä
Posts: 105
Joined: Sat Sep 01, 2012 10:34 am

Re: Eila Kokkonen, 38 v., katosi Ilomantsissa 1980

Post by Kukkahattusetä »

Minfossa eräs nimimerkki kirjoitti Pohjois-Karjalan kadonneisiin Eilan tapauksesta juurikin kun olin naapurissa lueskelemassa. Viesti on hyvin mielenkiintoinen, olen tähän Eilan katoamiseen koittanut saada tuntumaa muun muassa paikan päältä Möhköstä mutta vähissä on tiedon rippeet.

Edit: Henkilö on lukenut tätä topikkia joten asia lienee tiedossa, ottaa yhteyttä jos on ottaakseen.

Möhkö on pieni kylä josta ei paljoakaan tarvitse sivuun poiketa päästäkseen käytännössä asumattomaan korpeen joten ruumiin piilottaminen olisi varsin helppoa. Noista pariskunnan riidoista, onkohan niissä käytetty fyysistä väkivaltaa vai pelkkää sanan säilää... ja kumpi on ollut kiivaampi osapuoli. Iloiseksi ja nauravaiseksi kuvattu nainen ei kuitenkaan kuulosta kovin alistetulta, tietenkään kaikki ei näy aina päällepäin. Ovatkohan he asuneet Möhkön liepeillä kovin kauaa, tunnettiinko perhe kylillä kuinka hyvin?
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Eila Kokkonen, 38 v., katosi Ilomantsissa 1980

Post by härkä »

Tuon nimimerkin kannattaisi reagoida kutsuun.
Meillä voisi olla valmiuksia asian eteen ?

Voisi ajatella juttua , jossa on poliisin näkökanta , Mahdollinen omaisen haastattelu ja paikallisen kommentti.
Voisi antaa vinkin jollekin lehdelle. Tai kirjoittaa itse.
Ainakin oma motivaationi vahvistuisi , jos asiaa käsiteltäisiin tällä foorumilla.
Kukkahattusetä tuntee lisäksi seutukuntaa , koska on siellä käynyt.
Louhelaisen myötä on tullut lisäksi uusia dna tutkimuskeinoja. Minä olen Louhelaiseen jo tutustunutkin.
Jos katoaminen saa julkisuutta , saa se poliisin tehostamaan toimiaan. Ja varmaan ihan omasta halustaankin.

Karhut eivät viikkaa vaatteita , eivätkä osaa riisua niitä ihmisen päältä. Ahmat ovat rajumpia. Ne repivät kledjut veke.
Mutta kuten Kukkahattusetä sanoo , ottaa yhtettää jos ottaa ?
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
Kukkahattusetä
Posts: 105
Joined: Sat Sep 01, 2012 10:34 am

Re: Eila Kokkonen, 38 v., katosi Ilomantsissa 1980

Post by Kukkahattusetä »

härkä wrote: Mutta kuten Kukkahattusetä sanoo , ottaa yhtettää jos ottaa ?
On ottanut jo, katsotaan mitä tästä syntyy.

Ruumiskoiraa luulisi asuintalossa käytetyn mutta miten lie dna:n laita, onkohan sellaista jemmassa missään muodossa? Toki mahdollisen tunnistuksen voi varmistaa lähisukulaisten kautta.
Post Reply