Piristysruiske

Rikos- ja aiheeseen sopivat uutisoinnit.
Forum rules
Merkittävän tuntuisille uutisille on suotavaa luoda oma ketju.
Post Reply
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Piristysruiske

Post by -Uta- »


Piristysruiske Foorumille... millainen se olisi...
löytyisikö jonkinlaisia ideoita ja ehdotuksia???


Image



Kiitos!
username
Posts: 37
Joined: Mon Jul 19, 2021 12:19 am

Re: Piristysruiske

Post by username »

Päätin kirjoittaa testamenttini osan josta tiedän tiedän enemmän kuin kukaan nykyinen poliisi.

KRP myöntäkää vihdoin että olen oikeassa tai alan kirjoittamaan rikoksista... (Olen esittänyt aikaisemmin väitteen AJV:n osallisuudesta kellarimurhiin).

Vaikka en tiedä yhtä paljon yhtä paljon kuin poliisit, tiedän murhista joista ei puhuta julkisuudessa. Tulen kertomaan poliisien murhista tietämäni tiedot ja V:n murhasta tietämäni tiedot, sekä myös Järvenpään tapahtumiin liittyvät tietoni.

En toki väitä olevani oikeassa sillä kuka välittää - ei ainakaan poliisi - minä annan tietoni julkiseksi. Tämä on päätökseni. Tämä on viimeinen varoitukseni. Olen pahoillani. Pyydän anteeksi. Teen tämän kaikkien uhrien omaisten hyväksi. En pysty kestämään sitä että tätä rikollista ei saatu kiinni ja annan julkisesti arvioitavasti poliisille jo antamani tiedot ja jokainen kansalainen saa arvioida sen itse olenko oikeassa.

I'll be back - Minun ei tarvitse kirjoittaa kirjoittaa kirjaa - Tiedän proseduurit.

Olen aina uskollinen vain Jumalalle.
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Piristysruiske

Post by -Uta- »

^Kiitos kommentista username!
Ilmeisesti viestisi liittyy Susanne Lindholmin tapaukseen (https://hejac.com/forum/viewtopic.php?t=44), mutta ketjun otsikkoa ajatellen kommenttisi taitaisi voida tulkita myös niin, että uutisten lisäksi foorumin avaukset kaipaisivat enemmän lukijoiden vapaamuotoisia mielipiteitä, vai kuin?
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Piristysruiske

Post by -Uta- »

Who's the criminal? - Kuka on rikollinen?
https://www.abajournal.com/news/article ... e_criminal

Image
Hmm. This scene is a little disconcerting. We’ll leave it to your imagination to tell us what’s happening.
Hmm. Tämä kohtaus on hieman hämmentävä. Jätämme mielikuvituksesi varaan kertoa mitä tapahtuu.
username
Posts: 37
Joined: Mon Jul 19, 2021 12:19 am

Re: Piristysruiske

Post by username »

En tätä halua, sanon vain. Pyydän jo etukäteen kaikilta omaisilta anteeksi. Olen pahoillani, etten saanut tehtävääni suoritettua.
KRP:llä on vielä aikaa maksaa minulta takavarikoimansa 14 miljoonaa markkaa takaisin korkojen kera (rahat menettivät arvonsa takavarikon aikana). Tästä on kyse, ei siten että välittäisin rahoista, niillä rahoilla ei ole minulle mitään merkitystä.Haluan, että he viimein myöntävät minun olleen aina oikeassa, ja haluan osittain saada ne poliisit ymmärtämään, jotka minua estivät saavuttamasta tulosta maksamaan tai myöntämään edes kuolinpedillään, että he ovat tehneet todella törkeän rikoksen suojellessaan AJV:tä.
Vaikka mitä väliä AJV:n suojelussa on... No sanon vain, olen pahoillani KRP minä olen nähnyt liikaa teidän toimintaanne. Minullakin on Breaking Point.
https://www.youtube.com/watch?v=HK2xR-7Zvhc
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Piristysruiske

Post by -Uta- »

Kun mielestäni pitäisi jotenkin turvata Hejacin jatkuvuus kesän suru-uutisten jälkeenkin, niin millainen elvytystoimenpide tarvittaisiin foorumin piristämiseksi? Kahvia ei väelle oikein voi tarjota, eikä viiniä, eikä tupakkia, eikä Hota-pulveria. Auttaisiko Foorumin ulkonäön muuttaminen, vai onko se vaan ihan hyvä näin? Ehkä aloituskuvaan voisi lisätä hiukan väriä? Ja ehkä kuvaa voisi myös silloin tällöin muuttaa enemmän foorumin aihetta kuvaavaksi? Mitä muuta, mitä keksittäisiin, löytyisikö ideoita?

Tuskinpa kukaan reagoi, mutta...
Image
username
Posts: 37
Joined: Mon Jul 19, 2021 12:19 am

Re: Piristysruiske

Post by username »

Ei mitään hätää. Tämä toimii näin. Tärkeintä on löytää oikeat henkilöt kuvaan.

En tiedä mikä on kesän suru-uutinen. Varmaan joku tärkeä taas kuollut. Se ei tarkoita mitään, sillä jotkut heräävät sen jälkeen kun näkevät, että on heidän aikansa toimia. Ottaa vastuuta.

Voisin antaa teille pienen vihjeen, tietämättä mitä teillä on. Eli esimerkiksi alatte ottamaan yhteyttä rikostoimittajiin, ja hommaamalla teille pressi-oikeudet (eli osallistumisoikeus esimerkiksi oikeudenkäynteihin). En ole varma mitä se tänä päivänä vaatii, todennäköisesti jonkinlaista e-mail lehteä kuukausittain enään. En rupea selvittämään.

Tai voihan RY hoitaa itselleen vaikka tukkukortin jos haluaa. Sillä voi toki käydä hakemassa kahvia, toki se ei ole kaupan kahvia halvempaa, mutta löytyy sieltä muitakin löytöjä, jotka ovat edullisia.
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Piristysruiske

Post by -Uta- »

Kiitän vinkeistä Username! :)
Post Reply