Testejä ym.

Post Reply
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Hurja testi... näköjään olen Vulvadosiakin vaarallisempi, sillä tulos oli 14% psykopaatti :)
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Tunnistatko Suomen kaupungit ilmakuvista?
Sanotaan, että tutut paikat näyttävät kovin toisenlaisilta pimeässä. Ilmasta käsin ne vasta vierailta näyttävätkin.
Tässä testissä näet viisitoista suomalaista kaupunkia lintuperspektiivistä. Saattaapa joukossa olla vähän pienempikin kylä. Tunnistatko, mikä mikin kaupunki on?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005519126.html

Tuloksesi: 9 / 15 (ekalla yrityksellä)
Olet lupaava kotimaan matkailija!
Olet jo ehtinyt kulkea maita ja mantuja. Pari nurkkaa koti-Suomesta on vielä kokematta.
Saatko vielä puuttuvat oikein, jos yritetään uudestaan?
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Testejä ym.

Post by härkä »

Tuloksesi: 12 / 15
Olet maantiedon mestari!
Olet sujuvaliikkeinen (maakunta)matkailija ja vietät pitkät junamatkat mieluiten nenä karttakirjassa. Puhelimen kartta-applikaatiot jäävät sinulle toiseksi. Otahan iso käsi itsellesi!


Heh , yksi kaupunki oli hyvin harhauttava ja viimeinen oikeastaan vain arvauksen varassa.
Minun olisi pitänyt tietää ne kaikki.
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
monoliitti
Posts: 1372
Joined: Tue May 30, 2017 5:04 pm

Re: Testejä ym.

Post by monoliitti »

Minullekin 12/15 Vesistöt ja rantaviivat auttavat tunnistamisessa. ja psykopaatti % 33, lähes keskiarvoa.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Testejä ym.

Post by Vulvados »

Tuloksesi: 15 / 15

Olet maantiedon mestari!

Olet sujuvaliikkeinen (maakunta)matkailija ja vietät pitkät junamatkat mieluiten nenä karttakirjassa. Puhelimen kartta-applikaatiot jäävät sinulle toiseksi. Otahan iso käsi itsellesi!


Jahas....
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
härkä
Posts: 7725
Joined: Tue Oct 11, 2011 2:26 am
Location: Laidun

Re: Testejä ym.

Post by härkä »

Kuka presidentti olisit ?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005545777.html

Olisin Kekkonen testin mukaan. :D
Vainajan kysymys - Vain ajan kysymys.
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Pöö.... Olisin Tarja Halonen, modernin ajan presidentti, joka huolehtii Suomen suhteista kaikilla mantereilla!
Saman tuloksen on saanut 11% vastanneista.

Jaahas... Toisen yrityksen mukaan olisinkin Pehr Evind Svinhufvud, itse Ukko-Pekka, joka ei siedä mitään ääriliikkeiden hillumista. Saman tuloksen on saanut 9% vastanneista.

Jassåå... Kolmas kertako tässä nyt sitten toden sanookin, kun nyt olisin Kaarlo Juho Ståhlberg, joka aina laillisuuden ja kansakunnan eheyden puolella. Saman tuloksen on saanut 14% vastanneista.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Testejä ym.

Post by Vulvados »

-Uta- wrote:Pöö.... Olisin Tarja Halonen, modernin ajan presidentti, joka huolehtii Suomen suhteista kaikilla mantereilla!
Saman tuloksen on saanut 11% vastanneista.

Jaahas... Toisen yrityksen mukaan olisinkin Pehr Evind Svinhufvud, itse Ukko-Pekka, joka ei siedä mitään ääriliikkeiden hillumista. Saman tuloksen on saanut 9% vastanneista.

Jassåå... Kolmas kertako tässä nyt sitten toden sanookin, kun nyt olisin Kaarlo Juho Ståhlberg, joka aina laillisuuden ja kansakunnan eheyden puolella. Saman tuloksen on saanut 14% vastanneista.
Ilmeistä jakomielisyyttä havaittavissa...!? :mrgreen:

Minulla taas selkeä tilanne. Vorschmackit ja snapsit pöytään ja skål! :D

Image

Nyt se on testattu! Minä olen Carl Gustaf Mannerheim. Ratsastan läpi vaikeiden vuosien ja kansakunnan kohtalon hetkien! Sait saman tuloksen kuin 2% vastanneista.
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
User avatar
-Uta-
Posts: 5925
Joined: Mon Sep 22, 2014 12:55 pm

Re: Testejä ym.

Post by -Uta- »

Kuka kuuluisa salapoliisi on sinun alter egosi?
http://www.gotoquiz.com/kuka_kuuluisa_s ... ter_egos_1

Tämän testin tarkoituksena on paljastaa sisäinen salapoliisisi, kehen kuuluisaan fiktiiviseen salapoliisiin/etsivään voisit samaistua ja ketä muistutat eniten. Ota selvää ja tee testi, iällä eikä sukupuolella ei ole merkitystä tässä testissä - kysymykset ja vastaukset ovat sovellettuja. Vastaile sen mukaan miltä tuntuu ja sitten... johtopäätöksiin!

Testin tulos, eli alter egoni on Komisario Columbo
Onneksi olkoon, olet legendaarinen poliisihahmo, nimittäin komisario Columbo! Sinulla on omalaatuinen tyyli ja olet kiintoisa persoona, sinusta on helppo pitää mutta samalla sinusta voi myös ärsyyntyä, koska osaat olla sitkeä asioiden suhteen joita selvität ja lopulta rikolliset/muut menettävät malttinsa vihonviimeisten kysymystesi kanssa. Kaikki tämä on aika koomista mutta se on ainoa tapa jolla menet eteenpäin. Välillä voisit harkita uudenkin takin ostoa, saatat myös olla niitä jotka leikkaavat itse oman tukkansa, hehe.
User avatar
Vulvados
Posts: 1899
Joined: Tue Nov 29, 2011 11:07 am
Location: Vulvania

Re: Testejä ym.

Post by Vulvados »

Neiti Marple... :lol: Hm, hiukan sukupuolisidonnainen kysely sanoisin, kun siinä keskityttiin lähinnä meikkaukseen ja hiusten laittoon... :mrgreen:
"Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi." -- Matti Nykänen
Post Reply