Puoliskoni (mies) sen sijaan on hyvin sikeäuninen. Pitäis ehkä tehdä jonkinlainen reko ja hajottaa iso lasi-ikkuna hänen nukkuessa ja katsoa pääsenkö puukotusetäisyydelle ennen kuin hän herää

Auerin veli tainnut kertoa Auerin kertoneen sairaalahuoneessa, että oli huomannut saaneensa puukosta vasta puhelimessa. Joo.. Tuskin syytä enää tarkistaa...Ja tämä taas on ihan mahdoton ristiriita. A siis häkepuhelun alussa 'kertoo' häkepäivytäjälle,
että hän tulee puukottamaan itseään. 8)
"...Tulee näköjään verta"
Tara: Anneli on kertonut niin monta erilaista versiota hetkestä jolloin sain puukoniskun, että on yhtä monta syytä epäillä, ettei se puukotus tapahtunut yhdelläkään niistä tavoista - kolne vai neljäkö erilaista kuvasta niitä on, en yhtäkkiä muista... Selostukset kumoavat toinen toisensa perä perää.
Anneli tosiaan huomauttaa verestä rinnassaan aivan kuin olisi vasta nyt sen huomannut, siis koko puukotuksen, vasta häkee puhuessaan. Tämä onkin yksi puukotuskertomuksen versioista: Huomasi saneensa puukosta vasta puhelimessa ollessaan.
Ja Auerhan on myös kertonut suojanneensa itseään peitolla, kun sitä lasia lensi ja lensi Olivat ihmetelleet Jukan kanssa et mitä ihmet tää nyt sitte o... Että ampuiko joku ilotulitteita vai mitä tapahtui, siin niinko valoki välähteli..Lumienkeli wrote:Ei tuo kyllä noin ole voinut mennä. Mä oon herkkäuninen ja sanonpahan vain, että jos joku laittais mun nukkuessa huoneen lähellä olevan lasin paskaks, olisin jo hyvin kaukana ennen kuin tyyppi ehtii sisään. Voisin vannoa, että neljän pienen lapsen äiti myöskin herää aikas herkästi pieneenkin inahdukseen. Noissa höpötyksissä ei ole mitään järkeä.
Puoliskoni (mies) sen sijaan on hyvin sikeäuninen. Pitäis ehkä tehdä jonkinlainen reko ja hajottaa iso lasi-ikkuna hänen nukkuessa ja katsoa pääsenkö puukotusetäisyydelle ennen kuin hän herääJoka tapauksessa olen satavarma, että jompikumpi meistä heräisi hupparin pyrkiessä sisään
Poliisi kertoo (Pohjolan poliisi kertoo) -kirjat ovat kirjasarja, joita julkaistaan vuosittain. Näitä on julkaistu jo 70-luvulta lähtien. Näissä kirjoissa kerrotaan erilaisia rikostapahtumia hyvin seikkaperäisesti. Kirjoitukset perustuvat esitutkintamateriaaliin ja jos juttu on saatu päätökseen kirjoitushetkellä, ilmoitetaan myös tuomio. Yleisintä on, että kirjoittajina ovat tutkinnassa mukana olleet tai tutkintaa johtaneet poliisit.Tara wrote:Poliisi kertoo 2011? Siis joku ihan kirja? Vai joku poliisien vuosikertomus tai joku vastaava?
No nyt on läjä materiaalia mihin tutustua! Huhhuh. Ensitöikseni otin tietysti nauhan kuunteluun, piti vain ensin tapella että sain koneeni tottelemaan.. Eka kuuntelukierros varovasti puolella korvalla, toinen syventyen silmät kiinni. Kirkaisu (joka ei mielestäni tosiaankaan ole tyttären, sen verran matalalta lähti verrattuna pikkutyttöjen kirkunaan jota kuulen päivittäin kun asun lastentarhan vieressäTara wrote: Lumienkeli, minulla ei ole 'oikeuksia' nauhan suhteen, mutta varmaan joku jolla on, vastaa sinulle ennen pitkää. Eivät ole joka päivä paikalla, luulisin.
Aivan sama kokemus minulla. Osasit pukea sanoiksi mitä itse en osannut noin selvästi sanoa. Tuli jokin sellainen kuin puistatuksen tunne, että tuo painotus, tai korostus, nosti äänen voimakkuutta,...Mielestäni jokaisessa vastaavassa kohdassa puhe on teennäinen ja painotus jotenkin liiallinen. Ihan kuin olisi hyvillään, että häke ainakin tuntuu ottavan todesta jutut ulkopuolisesta tekijästä?